Roman kahramanlarına sordum
Kimi roman kahramanlarına Türkiye’deki hayat pahalılığının sebebini sordum. İlya İlyiç Oblomov ( Oblomov): “Pahalılık, muhtemelen gereğinden fazla çalışmaktan kaynaklanıyor." Küçük Prens (Küçük Prens) “Türkiye’deki büyükler de sayı saymayı çok seviyor olmalı. Pahalılığın sebebi bu." Zübük ( Zübük): “Dış mihraklar efendim, ama merak etmeyin; pahalılığı sandığa gömeriz evelallah." Winston Smith (1984): “Türkiye’de fiyatların düştüğünü ilan edecek bir Bolluk Bakanlığı olmaması pahalılığın tek sebebidir.” Astan ( Astan): “Şöyle Önder İşportacı gibi bir lider olmadığı için olabilir mi?”
1000Kitap
··
10,8bin Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bilal Ünal
Gönderi Sahibi
Bu arada Raskolnikov da söz istedi. Şöyle der: "Pahalılık her birimizin ruhunda gizlenen o tefecinin eseridir."
çok beğendimmm her yerde paylaşmam lazım 👏🏻👏🏻
👌🏻😊
Çok yaratıcı olmuş, kahramanların ağzından bugünü okumak keyifli 👏
🤩🤩🤩