İncelemeniz gerçekten çok güzel. Kelebek kitabının ilk incelemesini paylaştığınızda çok etkilenmiş, o vesileyle kitabı okuyup adeta hayran kalmıştım. Özellikle önsözde yazarla kurulan bağ aklımda kalmıştı. Bu incelemenizi okuyunca ise bu kitap da dikkatimi çekti. Merak etmeden edemiyorum: Kelebek’teki o tadı, o duyguyu burada da yakalayabiliyor muyuz? Şimdiden oldukça meraklandım.