Henüz 25. Sayfadayım ama şuana kadar ki her satırı olduğu gibi paylaşmak istiyorum. :( Bu kitabı şehir şebekesine karıştırıp evlerinize kadar göndersek mi napsak?
Elimden bırakıp başka kitaba geçemiyorum ki. Yeniden yeniden okumak istiyorum. Paylaşmak istediğim de çok fazla yer var ama bir anda değil yavaş yavaş paylaşacağım. Kitabı yeniden elime aldığım her seferde bir tane. :)