Doğru mu sizce? (Tam olarak bugünün sorusu:)
Çünkü ayrılık aşkın gıdasıdır. Ayrılığı olmayan sevgi­ler asla aşka dönüşemez.
Sayfa 173·Kitabı okudu
Alıntı
··1 alıntı·
4 +1'leme
·
6,6bin Gösterim
9 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yok ya. Ben kabul etmiyorum… ayrılık soğutur… 🙃🙃
Zeynep E
Gönderi Sahibi
Tam bir ayrılık değil de uzaklık olarak düşün🙃
Kesinlikle bir kere yaşadık, sonra evlendik. Çok zordu… Rabbim bu şekilde bir ayrılık acısını kimseye göstermesin.
Zeynep E
Gönderi Sahibi
Allah mutluluğunuzu daim eylesin☺️🌸
Ne sebeple ayrıldıklarına bağlı. Ayırca tarafların karakter özellikleri vs. de önemli etkendir. Gözü kapalı bir şekilde genelleme yapılamaz.
Zeynep E
Gönderi Sahibi
Doğrudur ama herkese göre farklı olsa da herkese göre başka bir genelleme vardır🙃
Bilmiyorum. Karşı taraf için geçerli olabilir. Benim içimde bir şeyler öldü.
Zeynep E
Gönderi Sahibi
Çok sevdiğim bir alıntı var. Ama onu yapmak için de enerji lazım Şeker Portakalı "Biliyor musun, insanları öldürüyorum Portuga" "Bunu nasıl yapıyorsun Zeze?" "Onları unutarak."
Ayrılık bir denemedir bu mantıkta ama bir kere ayrılık soğukluğu girdi mi bir daha aşk olmuyor o sokakda.
Reklam
#296908290 Zeynep Erva’ya umut olalım