Ölmekle gitmek aynı şey; ne ölenlerin ne de kalbindeki ıstırap verici ağrı dinmek bilmediği için uzaklara gidenlerin geri döndüğünü bu dünyada gören oldu. Tarık Tufan
Ortada yarım kalmış bir hikaye varsa, kolay olan taraf yoktur, iki taraf da kendinden bir parçasını kaybeder. Ne giden tam anlamıyla gidip, gittiği yere varabilir, ne de kalan kaldığı yere kendini ait hissedebilir