Gidene mi daha zor yoksa kalana mı?
“Gidenler,geride kalmanın neye benzediğini hiç bilmiyor…”
Alıntı
··2 alıntı·
2 +1'leme
·
23,5bin Gösterim
36 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giden kararın yükünü taşır, kalan yokluğun.
Ölmekle gitmek aynı şey; ne ölenlerin ne de kalbindeki ıstırap verici ağrı dinmek bilmediği için uzaklara gidenlerin geri döndüğünü bu dünyada gören oldu. Tarık Tufan
Bu yorum bana ekrana bi beş dk baktırdı..
Kalanlar, gidenlerin vicdan azabı içinde nasıl günden güne yaşayan bir ölüye döndüklerini bilmiyor 🍂
Bir söz vardır ki muhakkak duymuşsunuzdur. Giden yerini kalan kendini bulur diye. O aklıma geldi alıntıyı görünce.
Ortada yarım kalmış bir hikaye varsa, kolay olan taraf yoktur, iki taraf da kendinden bir parçasını kaybeder. Ne giden tam anlamıyla gidip, gittiği yere varabilir, ne de kalan kaldığı yere kendini ait hissedebilir
Reklam
Gidenin de kalanın da yarası elbet diner bir gün; en ağır yük, geçmiş bitmiş bir zamanı bugüne zincirliyenindir