Kaleminize sağlık, hanımefendim... 🫶🏼 Yazar ve kitapları hakkında kalbimde bir kıvılcım parladı diyebilirim. Etkili bir inceleme, etkili bir okuma yapmışsınız. Biliyor musunuz, geçen gün tam da bu konu açılmıştı ablamlarla sohbet ederken. yaşadığımız şehrin 3-4 sene içerisinde yüksek oranda değişmiş olması ve bizim bunun net bir şekilde farkına varıyor olmamız... Uzunca bir süre görmediğimizde en ufak ayrıntıyı bile fark edebiliriz fakat ya gözümüzün önünde çok büyük evrimleşme gerçekleşiyorsa...
Birkaç yönden iyi gibi görünse de artık ilerleyen dönemlerde o yeşil ortamlardan eser kalmayacak olması... Gerçekten korkutucu.
İnşallah kitabı, yani kitapları sınavdan sonra okumak nasip olur.
Ve
hayırlı Ramazanlar dilerim. Rabb'im en verimli şekilde geçirmeyi nasip etsin.🤲🏼
🌸
🤗