Sanırım ben Japon Edebiyatı’ndaki eserleri çok severek okuyamıyorum. Konu olarak çok güzel bir kitap olsa da, bana biraz sığ geldi. Okuması çok kolay ve akıcı bir kitap. Ne var ki yazarın anlatmak ve aktarmak istediği duygu bana tam olarak geçmedi. Beni derinlerimde bir yerlerde sarsıp, vurucu darbeyi yapmadı. Okunmaz değil,
Julie Otsuka’nın Yüzücüler ve Tavan Arasındaki Buda kitapları da çok seviliyor. Belki onlara da bir şans verebilirim.