Bugün Dünya Hayvan Haklarını Koruma Günü ve bu bahaneyle bir kez daha özet geçmek istiyorum sözlerime. Hayvanları ve ya kadınları korumak yahut savunduğunuz herhangi bir düşünceyi sadece "tweet atarak" duyarlıymış gibi davranmak samimi gelmiyor bana. Hayatımızın her alanına yaymalıyız bu tutumu. Elimizi taşın altına koyup ne gerekiyorsa yapabilmeliyiz. Sözgelimi bir yazarsanız; yazdığınız bir metinin binlerce kişiye ulaşma potansiyeli varsa iki kat daha dikkatli olmalı, sözlerinizin nasıl algılanacağını değerlendirmeniz gerektiğini düşünüyorum. Hassas konulara değiniyorsanız bu hassasiyeti paylaşmalı, çözüm önerileri getirebilmeliyiz. 🙏