Büyük bir yetenek tarafından yazıldığı belli olan, gönderme ve tarizler ile sistem eleştirisi yapan bir günde bitirebileceğiniz bir kitap. Benim okuduğum ilk Molière kitabı idi. Yazarın tarzını beğendim. En kısa zamanda Cimri ve Kibarlık Budalası kitaplarının da okuma listeme girmesini ve okumayı diliyorum. Her yaş ve fikir grubuna önerebileceğim bir kitap….