Abijan, parmaklarına sağlık.. Daha uzun bekliyordum şahsen:)) Bir de aklıma takıldı, bu eski atalar ne menem insanlarmış ki, küçücük yaşımda gördüğüm evimizi basan uzaylılardan kaçmacalı, insan yiyen dev lahanalı, tos vurdu mu direkt öldüren keçi yüzünden kimsenin çıkmadığı sokakta benim neden çıktığımı anlamadığım temalı rüyalarımı da biri tabir etsin yav!! Zaten bu rüyalardan sonra görmedim hiç fantastik ve aksiyonlu rüya. Zirvede bıraktım ben o işi:))