10/10
·512 syf.··
Beğendi
·
8 günde okudu
·
2015 147. kitabı
Necip Fazıl Kısakürek
9.1/10 · 25,2bin okunma
·
2 Gösterim
7 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
insan okur
Gönderi Sahibi
Bu kitaptan alıntı yapmaya başlasam siteden kovarlar animallah... :) Çok güzel ya. Çok çok beğendiklerimi paylaşacağım ama. Şimdiden övüyorum 20. sayfadayım. :))
insan okur
Gönderi Sahibi
Aynen arada 2-3 roman daha götüreceğim. Sıkıldıkça Necip Fazıl okuyacağım. :)
insan okur
Gönderi Sahibi
20 Sayfa okudum çok ağır be Paşam. Yavaştan okuyorum her şiir bir alıntı gibi :). Yorum elbet yapacağım. ;-)
Kolay gelsin kemal. Okuması zor bir kitaba benziyor :)
1 ay sonra okunmak üzere kitaplığımda. Yorumunu bekliyor olucam abi.
Reklam
O olur bak. Öyle iyi olur hem.Diğerlerinden alıntı çıkaramadıkça bunu açarsın :)