...kendimle konuşurken bile, onun hoşuna gitmeğe çalışıyordum...
İletişim Yayınları
Edebiyat
··5 alıntı·
6 +1'leme
·
57bin Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Sevginin en saf, duru ve gerçek hali sanki. Daha güzel ifade edilemezdi.
...yani ben artık ben değil ben artık O idim,bu bir tek oluş ve biz'in ise intiharı idi
😁😁 aşırı sevgi bunu gerektirir.
Hocam, gitmeye* olmayacak mı orası
Olabilir:))