Bir sürü şey yaptım; Çok başarılı oldum. Bok gibi başarılıydım. Yuvada başarılıydım. İlkokulda başarılıydım. Ortaokulda başarılıydım. Lisede iğrenç bir şekilde başarılıydım; yalnızca derslerde değil, sosyal olarak da. İneklemeden, bütün ders kitaplarını hatmetmeden başarılıydım; biraz isyankâr ve küstahtım, hocalara tavrım, izin verilenin sınırındaydı ama yine beni diğerlerinden daha çok severlerdi; bunu becerebilmenin şartı, insanın sevimsiz bir şekilde çok başarılı olmasıdır, diye düşünüyorum bugün. Başarılı bir öğrenciydim, süper başarılı bir sevgilim oldu, diğer bütün işlere on basan bir iş teklifi aldıktan sonra başarılı dostlarımın arasında, başarılı bir şekilde evlendim. Sonra başarıyla büyüttüğümüz çocuklarımız oldu, başarılı bir şekilde elden geçirdiğimiz bir ev aldık. Bütün bu başarıların ortasında yıllarca dolanıp durdum. Başarılarla yattım, başarılarla kalktım. Başarılarla uyudum. Başarı soludum ve yavaş yavaş yaşamımı yitirdim. Şimdilerde olan bitene böyle bakıyorum. Allah çocuklarımı benim kadar başarılı olmaktan korusun.
Sayfa 29·Kitabı okudu
··1 alıntı·
180 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Gülümseten bir alıntı 😊
Sanırım başarısızlığımın kıymetini bilmeliyim. Evde oturup film izliyorum pek çoğumuz gibi. Alıntıyı görünce aklıma geldi herkes izlemeli , "Amerikan Güzeli "
Erhan Özdemir
Gönderi Sahibi
Göreceli hepsi, başarı başarısızlık- sonundaki kişisel huzur belki aranan sadece.