Emeğinize sağlık. Bu kitabı ben de çok istiyorum ve yapılan yorumlar çok iyi olduğu yönünde. Bir biyografide aranan birincil özellik objektifliktir ki siz de belirtmişsiniz yazarın objektif anlatım tarzını. Öte yandan birilerine şirin göstermek adına Atatürk'e o aslında şöyle idi o aslında böyle düşünürdü şeklinde "olmayan" özellikler atfetmek ve onu sevdirmeye çalışmak bana göre Atatürk'ün kimliğine saygısızlıktır. O neyse odur. Eğip bükmek kimsenin haddi değilken birilerini uzaklaştırmamak adına bunun yapılması da iyi niyetli değildir. O'nun değeri bellidir. Dileyen benimser dilemeyen kendi yolundan gider. Atatürk'ün savunulmaya ihtiyacı YOKTUR. Tekrardan emeğinize sağlık🌱