“Ülke insanının çoğunluğunun eğitimden yoksun bırakılmış olması bir cinayettir. Devletin kendi kendini yok edişi, intihar etmesi demektir.”
Sayfa 88·Kitabı okudu
Edebiyat
··3 alıntı·
1 +1'leme
·
36,5bin Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Boş bir beyin kokuşmuş.bir leştir ve ülke şu anda beyin göçü yaşıyor
Bir ülkede eğitim düşük ise ve iktidarlar hala iktidar ise eğitimsizlik iktidarların işine geliyor demektir.
eğitimsiz insanları yönetmek çok daha kolaydır.
İnsanın ödevi kendisini geliştirmektir. Kant. Herşeyi de başkalarından beklemeyelim kendimizi geliştirelim. Başkalarının kayığı ile denizde ilerlenemez.