Adalet Ağaoğlu'nun romanlarını okumadığım için bir kıyaslama, bir yorum yapamayacağım. Yazar önceki kitabında 70'li yılların sol çevrelerini, mücadelelerini, sonrasında içine düştükleri tükenmişlikleri ve devletin bakış açısını bir karakter üzerinden yansıtmaya çalışmıştı. Bu kitap ise 2000 li yılların sol çevresini, olaylarını ve örgüt psikolojisini yansıtıyor diyebilirim. Keyifli okumalar dilerim.