Kalemine ısınamadığım yazar...
Puan vermedi·222 syf.··
Beğendi
·
2020 62. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 18 Eylül 2020 02:15
Sabahattin Ali Evet, daha önce bi kaç kere  Kürk Mantolu Madonna' yı  okuma girişimlerim hüsranla sonuçlanmıştı. Bu bende büyük bir önyargı oluşturdu. Bu kadar sevilen bir yazar olması ve benim bu yazarı okuyamıyor oluşum ben de tuhaf bir duyguya neden oldu ve eylül ayında kesinlikle okumalıyım deyip listeme ekledim. Ama yine de korkularım devam ettiği için sürekli gerilere atıyordum ki https://1000kitap.com/ZeynepAltunok' a teşekkürlerimi sunarım beni bu durumdan kurtardığı için :) Evet kitaba gececek olursak, okumakta yine zaman zaman zorlandım ( kelimeler olsun keza alışık olmadığım bir kalem olduğundan) ama betimlemeler o kadar iyiydi ki yer yer dalıp gittiğimi ve olaylardan soyutlandığımı fark ettim. Bir küçük sitemimdir kendime bu kitapla başlasam daha daha iyi olurdu sanki. Eğer aramızda Sabahattin Ali okumamişlar var ise kesinlikle bu kitabı tavsiye ederim başlangıç için.. Yer yer gözümün dolduğu, beni derinden etkileyen bir roman oldu, ah yusuf nedir başına gelenler. Kitabı "artık iyi bir şey olsun" diye diye okudum. Tam "oldu evet, iyiye gidiyor." dediğim yerde hep yine bir olay, yeni bir talihsizlik... > Yusuf' un annesini ve babasını eşkiyalar öldürür ve 9 yaşında öksüz kalan Yusuf' u olay yerine gelen kaymakam evlatlık olarak yanına alır böylece Yusuf' un yeni hayatı şekillenir ve olaylar peş peşe gelir. Kitabı okurken kesinlikle dizisi çevrilebilir diyerek okudum, asla durmuyor ve yazar her defasında şaşırtmayı başarıyor. Böyle düşününce araştırdım, dizisi değil ama bir filmi olduğunu gördüm ve tabii ki izledim. Ama pek beğenemedim maalesef. Merak edip bakmak isteyenler için linki bırakıyorum :) youtu.be/Y2uTg3SKt6w Haddim olmayaraktan naçizane görüşlerimi sizinle de paylaşmak istedim bir kusurumuz olduysa affola, kitapla ve sağlıcakla kalınız..:))
Kuyucaklı YusufSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2025210,9bin okunma
··
55 Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
İki kitabını Sabahattin Ali bu kadar popüler olmadan önce okumuş beğenmiştim ama bu popülarite sonrası İçimizdeki Şeytan kitabını okuyup beğenmedim, belki psikolojik olarak beğenmedim ama kesinlikle elimin gitmediği yazarlardan biri olduğu kesin. (Diğeri de Stefan Zweig)...
KendineYabancı
Gönderi Sahibi
Aynı şeyleri ben de kürk mantolu madonnada yaşıyorum :/ Stefan Zweig' ın çok bilinmeyen ama güzel olan eserleri var onları okuyarak bunu yenebilirsiniz belki :))
Spoiler vermek istemiyorum ama Tamda önyargıları kıran bi kitap :)
KendineYabancı
Gönderi Sahibi
Tamam tamam okuyacağım ama önce içimizdeki şeytanı okumak istiyorum :)
Kalemine sağlık canım benim ,güzel bir inceleme olmuş😊
KendineYabancı
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim canım 😊 Zeynep ve sen olmasanız zor gelir inceleme 😅🌸
Olsun ,geliyor ya önemli olan o😂
KendineYabancı
Gönderi Sahibi
Çok şükür 🌿😂
KendineYabancı
Gönderi Sahibi