10/10
·232 syf.··
2020 118. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 28 Aralık 2020 14:21
Çok çok derin ve incelikli bulduğum, bana kalırsa Nobel’i haketmiş bir yazar. ( Hoş Nobel’de tartışılır) .. Hikayede aslında özgür olmak ve Afrika turuna çıkmak isteyen bir gencimiz var. Gelin görünki baba olacak. Çocuk bir anormallikle doğar. İş yetişkin olarak sorumlulukları alabilmek veya sorumluluklardan kaçmak arasında gidip gelir. Yas’ın ilk evresi olan inkar mekanizmasını karakterimiz aşırı uçlarda yaşar; öfke, alkol, seks ... ve bir erkeğin olgunlaşma sürecini okumak bunu da sağlam bir edebiyatla okumak beni başka dünyalara götürdü. Çok ama çok sevdim. H. Can Erkin çevirisi çok iyiydi
Edebiyat
Kişisel Bir SorunKenzaburo Oe · Can Yayınları · 20201,130 okunma
·
251 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Nobel’i kesinlikle haketmiş bir yazar bence de. Özürlü bir çocuğa sahip olmanın nasıl olduğunu gayet güzel anlatmış, kendisinin de öyle bir çocuğu vardır. Kurbanı Beslemek kitabını da öneririm 3 öykü var ve oldukça başarılı. Ödüllü bir yazar ama ülkemizde pek ilgi görmüyor ve çevirisi az maalesef. Üzücü.