Yolcu olmayanla yola çıkılmaz, yola yazıktır.
Halden anlamayanla sohbet edilmez, dile yazıktır.
Kıymet bilmeyene gönül verilmez, kalbe yazıktır.
Vefası olmayana dost denilmez, ömre yazıktır...
İnsan bazen yanlış insanlarla zaman kaybettiğine üzülür çünkü; insanı aslında yoran yol değil, yanlış yol arkadaşıdır.