Bir kere daha iyi ki filmde değişiklikler yapmışlar diyorum. Çünkü gerçekten kitapta ciddi sıkıntılar var. İlk, kitapları okusaydım da böyle düşünür müydüm bilemiyorum. Ama şu an ki konumda kitapta bazı noktalarda sıkıntı olduğunu, tekrara düştüğünü düşünüyorum. Yine de sonu güzel bağlamışlar. Seriyi okumaya devam