Jose Saramago nun diğer kitaplarını da okumuş ve kütüphanemde kendisine yer açmış biri olarak söylüyorum ki gerçekten çok başarılı hatta kesinlikle baş yapıtlarından!
Asla sıkılmadan çok çok akıcı bir anlatımla giden devamlı bir merak uyandıran pisikolojik öğelerin be ayrıntıların yüksek olduğu güzel bir kitap okumayan herkese öneririm !