Toz bezi almak için girdiğim mutfakta tezgahın üstünde kiraz görünce akşama Kirazın Tadı'nı bir kere daha mı izlesem diye düşündüm, sonra o filmi Abbas Kiyarüstemi yönetti ama kim senaryosunu yazdı diye düşündüm, aklıma Asghar Farhadi geldi ama emin olamadım. Sonra aklıma geldi tabi senaryosu da Kiyarüstemi'ye aitti, Asghar Farhadi'nin filmleri bambaşka. Shahab Hosseini daha çok oynuyordu filmlerinde diye diye bir şey unutup mutfaktan çıktım. Bu 3 kere oldu... Bende DEHB olabilir mi?