Demiştin zamanında , “ Tek tek alacağım elinden seni sen yapan ne varsa .” Sonra eklemiştin , “ Umudu da unutmayacağım . “
…
Kimseyle göz göze gelmese gökyüzünü görmese de yaşar insan , şarkı söylemeden , okumadan yazmadan , bir yalanın içinde , yüzünde aptal bir tebessüm , bir evden çıkmadan on dört yıl boyunca , bir mutfaktan , yaşar insan . Çünkü umut sevgilim , öldürdüm sansan da bin kere , bin kere dirilir öldüğü yerde
Sürünebilirdim, sefildim , rezildim , çünkü hayatta kalmalıydım , hayatta kalmalıydım , biricikti hayat , bir kerelik , sadece kendim için değil , hayat ah hiç tatmadığım.