kamidere

kamidere
@gozde_eng

kamidere

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
2020 17. kitabı
Pablo Neruda
7.4/10 · 2.072 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Beni susturan şey nefretimdi. En basit içtimaî dâvalara anlamayacak kadar yabancı tesirler altında şahsiyetlerini kaybeden bu insanlarla münakaşaya mecbur olmanın küçüklüğünden muzdariptim." "Ona dikkatle bakıyor, gözlerimi onunla dolduruyor, görüşüme karışan öteki eşyayı görmemeğe, onun gözlerimdeki aksini saf bırakmaya çalışıyordum.
Bir şeyin gerçekten öyle mi olduğu yoksa bana mı öyle geldiği konusunda her zaman kafamı karıştırırdı.Gerçi sezgilerim, bir süre sonra hayat tarafından doğrulanırdı. Ama her defasında ben, aradan geçen süre boyunca, " Doktor, acaba paronayak mıyım?" Başlıklı metinleri yazıp yazıp bozuyordum. Pek keyifli olmuyordu. Özellikle Müzeyyen'in gözlerinden başka biri bakmaya başladıktan sonra...
Sayfa 15·Kitabı okudu