Bir şeyin gerçekten öyle mi olduğu yoksa bana mı öyle geldiği konusunda her zaman kafamı karıştırırdı.Gerçi sezgilerim, bir süre sonra hayat tarafından doğrulanırdı. Ama her defasında ben, aradan geçen süre boyunca, " Doktor, acaba paronayak mıyım?" Başlıklı metinleri yazıp yazıp bozuyordum. Pek keyifli olmuyordu. Özellikle Müzeyyen'in gözlerinden başka biri bakmaya başladıktan sonra...