-Sizin memleketiniz geri kalmıştır, değil mi?
-Kim demiş? Onu kim demişse... halt etmiş! diye bağırdım.
-Herkes öyle söylüyor. Bizde öyle duyduk.
-Satın baylar! Şunu unutmayınız ki, bizim düşmanlarımız çoktur. Bizi çekemediklerinden, hakkımızda olumsuz propaganda yapıyorlar.
Bu açıklamama hepsi şaştı. Ağızları bir karış açık, Yaa!.. dediler.
Kimisi,
-Evet yanlış...
İçlerinden biri,
-Anlıyorum... dedi. Sizler izzetinefsinize düşkün insanlarsınız. “Geri kalmış memleket” deyince alınıyorsunuz. “azgelişmiş memleket” diyelim.