Özkan Oral

Özkan Oral
@gregorhamza
Gecenin Sonuna Yolculuk kitabı tarafından esir alındım
İstanbul
23 Ağustos 1987
2 okur puanı
Haziran 2022 tarihinde katıldı
Rahatına düşkün bir bilgeliğe kapanıp kalmaktansa, yanmak belki daha iyidir.
Reklam
İlkesel olarak, her zaman ve her konuda patronumla aynı kanaatteydim. Şu dertli yaşantım sırasında pratik açıdan pek büyük bir ilerleme kaydedebilmiş değildim, ancak hiç olmazsa köle ruhluluğun temel protokol ilkelerini öğrenmiştim. Böylelikle, bu yatkınlıklarım sayesinde Baryton’la sonunda epey ahbap olduk, ben asla sorun yaratmazdım, sofrada az yemek yerdim. Cici bir asistandım yani, hem ucuza mal olan hem de hiçbir iddiası olmayan, tehdit oluşturmayan.
Yeri burası mı bilmiyorum. Tırnaksız alıntı beni hep rahatsız etmiştir. Ama bu platformda doğrusu nedir bilemedim. Zaten hangi kitaptan alıntı yaptığını belirttiğin için tırnaksız alıntı yapılabilir gibi geldi, ne dersiniz?
Balıklar mutluluklarını bilmezler. Bu, mutlu olmanın ilk koşuludur.
Sayfa 110
— İnceldiği yerden kopsun, diye yanıt verdi, sıradan insanlara özgü düzgün dalgalar canıma yetti artık... Yaşın ilerlediği halde, hâlâ gülme sırasının sana gelmesini bekleyedurursun, sıra sana geldiğinde de... Tabii bunun için de çok sabırlı olmak gerek... Çoktan gebermiş ve gömülmüş olursun...
Sayfa 345
Edebiyat