Tam kafa dağıtmalık bir kitap. Okurken adeta akıyor. Elimden bırakasım gelmedi. Bağlantı kurgu bence çok iyiydi ta ki sonuna gelene kadar. Sonunun bağlanışı beni açıkçası hiç tatmin etmedi. Ama sonunu saymazsak kurgulanışı gerçekten çok zekice.
Noel'de CinayetAgatha Christie · Altın Kitaplar · 20185,9bin okunma
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Uzun zamandır bu kadar etkileyici bir kitap daha okudum mu hatırlamıyorum. Okurken içimi titretti. Tek sayfasında bile sıkılmadım. Aslında bu kitap hepimizin gerçeğini yansıtıyor. Kapitalizmi yüzümüze yüzümüze vuruyor. Birileri sıcak yatağında tok karnıyla uyurken diğeri açlıktan soğukta can veriyor. Bu kitabı bence herkes okumalı.
GerminalEmile Zola · Can Yayınları · 202414,3bin okunma