Kısaca özetlemek istersem ilginçti. Nasıl mı? Yeri geldi elimden bırakmak istemedim, yeri geldi hiç okumak istemedim. Yarışma bahanesiyle okumuş oldum. Ama kitapta yarım kalmışlıklar var. Bazı yerler gereksiz uzatılmış ve bence asıl konudan sapılmış. Mesela aşiret 2 ye bölündü ama kalan kısmına ne oldu merak ettim doğrusu ,kısa da olsa bahsedilebilirdi. Kitapla ilgili söylenecek çok şey var ama kısaca kitabı okuduktan sonra aklınızda soru işaretleri kalıyor ve eksik kalan bölümler olduğunu fark ediyorsunuz.