Empati, kendini başkasının yerine koymak değildir bence. Kendini asla başkasını yere koyamayacağı da farkında olmaktır. Ateşin düştüğü yeri yaktığını bilmektir, herkesin hikayesinin özgün ve değerli olduğuna inanmaktır.
Çocuklara dair; onlar sizin sayenizde gelir ama sizden değildir. Sizinle birlikte olsalar da size ait değildir. Onlara sevginizi verebilirsiniz ama düşüncenizi değil...Zira kendi düşünceleri var onların.