sıla

@grugruk·
·
sabitlendi
"rahatsınız. hem ne kolay rahatlıyorsunuz. içinizde boşluklar yok. neden ben de sizin gibi olamıyorum? bir ben miyim düşünen? bir ben miyim yalnız?"
Sayfa 49·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“zaten, bir felakete sükûn ve itidalle tahammül edenlerin manzarası, o felaket icin aglayıp cırpınanların manzarasından cok daha korkunc ve ezicidir.”

sıla

, bir kitabı okumaya başladı
Sabahattin Ali
8.3/10 · 210,9bin okunma
o günlerde inanılmaz bir neşe vardı üstümde. sabahları erkenden uyanıyor, gece gec saatlere kadar yaşıyordum günü. hayatı, var olmayı çok seviyordum. sürekli bir şeyler yapma, gezme tozma, atlayıp zıplama, gülüp eğlenme isteğiyle dolup taşıyordum. bitmeyen bir enerjim vardı. yüreğim huzur dolu bir rahatlıkla coşmuştu. cünkü bir bosluk dolmustu. icimdeki ses susmustu. bir puzzle parcası yerlesmisti resme. bir gemi limana yanasmıstı. durulmustu sularım, sakinlesmistim. o zamanlar anlamıyordum, farkında degildim onu gördügümde midemin altüst olmasına tezat olarak derinlerdeki tamamlanma huzurunun. hayat bana bir seyi vermisti artık, yıllarca aradıgım, ne aradıgımı bildigim ne de bulabildigim o seyi vermisti. onunlayken bulmuş hissediyordum hep. hep aradıgımı bulmuş. her an onunla degildim, olmama da gerek yoktu, hayatıma yayılmıstı usul usul bu bulmusluk. asıl konu “o” değildi zaten, bendim, zihnimdeki karmasa, icimdeki bosluktu…
Duygu ve Düşünce
“secme hakkına sahip olmayan kisi kisiligini yitirmis demektir.”
Sayfa 142·Kitabı okudu