Eğer kalbinin unuttuklarını ruhunda yeniden duymak istiyorsan, bu kitabı mutlaka oku.
Bu kitabı bitirdiğimde kendime şunu söyledim: Bu sadece kalbin değil, ruhun da ilacı. İçimde uzun zamandır eksik olan bir boşluğu doldurdu. Eksikliğini hissettiğim ama adını koyamadığım hakikatleri yüzüme tuttu. Beni kendime getirdi, hatırlattı, silkeleyip uyandırdı. Rabbimle ilgili doğruları daha net görebildim. Okurken bazen zorlandım, bazen durup düşündüm. Ama sonunda anladım ki, bu kitap sözleriyle değil, etkisiyle iz bırakan bir kitaptı.