Bir şeyi neden hissettiğimizin her zaman belirli bir nedeni olmaz. Bunun travmayla ya da başkalarının bize yaptıklarıyla alakası yoktur, çünkü bazen kendi üzüntümüzün vekiliyizdir.
Ömrünün son anında şunun farkına vardığını düşün;
“Ben aslında hiç yaşamamışım ki.”
Dahası bunu da o an idrak ediyorsun. Bence mecazen de olsa cehennemin kapısı işte o zaman açılıyor, yani içindeki cehennemin.