Kitaba tek kelime ile bayıldım... İçinde yazanlar günlük hayatımız ile o kadar ilişkili ki... Okurken en az bir sayfasında kendi yaşantımızdan bir şeyler görebileceğimiz bir kitap.İnsanın doğasını,diğer canlılar ile olan ilişkisini, yaşamış olduğu ruhsal durumu ve psikolojisini çok güzel anlatımlar ile özetleyen bir psikolojik kitap. Tavsiye ederim okuyun okutturun...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Çağdaş dünyanın gerçekleriyle ve kendi tarihsel mirasını uzlaştırıcı bir yaşam felsefesi geliştirememiş toplumların, kronolojik yaşıyla orantılı olarak olgunlaşmış bireyler üretebilmelerini beklemek bir ütopyadır."