Kitap o kadar akıcıydı ki nasıl bittiğini anlayamadım. Kitap Sabahattin Ali'nin ilk başta Aliye Hanım ile nişanlıyken mektuplaşmalarını daha sonrasında kızı Filiz ile Aliye Hanım ile mektuplaşmalarını içermektedir. Dönemin sosyal , ekonomik , siyasi anlamda zorluklarına da değinen bu kitapta eksilmeyen tek şey var! Sabahattin Ali'nin ailesine olan düşkünlüğü ve her yaşadığı zorlukta onları düşünmesi... Gerçekten okumaya değecek çok güzel bir kitap...
"Sen nasılsın? Keyfin yolunda mı? Sevgilim, Filiz'im nasıl? Onun fotoğrafçıda, hiç olmazsa vesikalık bir resmini çıkartıp gönder. Kendinin de resmini yolla. İkinizi de fevkalade göreceğim geldi."
24. VIII 1944 tarihli mektuptan
Bugün 1000Kitap’ın doğum günü sevgili okurlar. 1000Kitap, Türkçenin en geniş referans kaynağı ve Türkiye’nin en büyük yerli sosyal ağı oldu. Eklediğiniz her alıntı ve incelemelerin her harfi için binlerce teşekkür ederiz. Bu başarı hepimizin. ❤️