Tanrının ilk kelamını hatırladım . İnsanda ne var öğren . İnsanda sevgi olduğunu anlamıştım.
Artık insana ne verilmediğini biliyordum . İnsana neye ihtiyacı olduğunu bilme yetisi verilmemişti . Tanrının ikinci kelamını da öğrenmiştim .
Kadının başkasının çocuklarına acıyıp ağlamasını görünce , içinde yaşayan Tanrı'yı gördüm ve insan neyle yaşar anladım . Böylece Tanrı'nın son kelamını da öğrenmiş oldum .