kimsenin seni keşfetmesini istemiyorum. bir masal bu kadar gerçekçi ama bir o kadar da masalsı yazılabilirdi
tozlu rafların arasından iyi ki seni çekip almışım iyi ki okumuşum...harikasın tek kelimeyle
sen mükemmel kelimesinin bile yetersiz kaldığı bi sıfata sahipsin. o kadar dolu bi kitapsın ki her bakımdan kişiliğinizi etkileyecek bir sanat. keşke çok daha uzun olsaydın da doymaya doyamaya bir daha okusaydım 10/10
zorla yazılmış gibiydi hayalimdeki devam kitabı bu değildi harry nin oğlunu bu şekilde görmek istemezdim... üzdü bizi rowling. tiyatroda izlemeyi isterim ama kitap olarak yetersizdi beni tatmin etmedi. Harry Potter a bayılan birisi olarak okuduktan sonra ne bu ya dediğim bi kitap oldu... :((