Gülhanım Dizen

Gülhanım Dizen
@gulhnmdizen
Gazi Üniversitesi
11 Ocak
20 okur puanı
Temmuz 2018 tarihinde katıldı
İnsanın kendi kendisini suçlamasının keyif veren bir yanı vardır. Kendi kendimizi suçladığımız zaman başka birinin bizi suçlamaya hakkı kalmadığını düşünürüz.
Reklam
Herkesin her şeye inandığı ve de zırnık bir şey bilmediği günler.
Sonra ben kendimde uzun süre kendimi aradım ve kendimi, içimde keşfettiğimin içinde buldum.
Sayfa 152·Kitabı okudu
"Ama öldükten sonra, görevimin tamamlandığını nasıl anlayacağım? Acaba ölüm olmadan ölmek mümkün mü? Veya ben, bensiz ölebilir miyim?" Bir canlı varlık öldüğünde acaba ne ölüyor? Acaba sadece verilmiş olan zaman mı ölüyor? Şu an mı, bu bakış mı? Yoksa bu evren mi ölüyor ve güneş mi kararıyor? Başkası için mi ölüyor bizim geçmişimiz ve geleceğimiz? Bizim için sadece şimdiki zaman mı ölüyor? Yoksa biz başkası için ölüyor, kendimiz için var olmaya devam mı ediyoruz?
Sayfa 69·Kitabı okudu