Gülc

düşüncelerimi açık seçik ifade edebiliyorum değil mi? bence öyle. hayat mı? saçmalık!
Sayfa 139·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
ne diye yaptığım her harekete bir bahane uydurmak zorundayım? hayat değil, işkence bu!
Sayfa 139·Kitabı okudu
Edebiyat
…dinlenmek, her şeyi unutmak istiyorum. unuttum da. unuttum.
Sayfa 134·Kitabı okudu
Edebiyat
gece tüm siyahlığı ve sessizliğiyle akıp gidiyor. Bir yerlerde çıplak bir orman, arkasında bir dere, güz mevsiminin serinliği…
Sayfa 134·Kitabı okudu
Edebiyat
akıllı insanlar mutluluğun sağlığa benzediğini çok önceden fark etmiştir: mutluyken fark etmezsiniz; ama yıllar geçtikçe, geçmişte kalan mutluluğunuza ilişkin anılar , ah, anılar!..
Sayfa 105·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam