Gülc

yalnızım, evet, herkes yalnızdır, yalnızız.
Sayfa 392·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
yani bak, büyük kalabalıkların ortasında, insan denilen sosyal mahluk kendi… kendi iç dünyasının mahbusu halinde şifasız bir yalnızlığa mahkûm.
Sayfa 392·Kitabı okudu
Edebiyat
unutmak için en iyi çare unutmaya çalışmak değil, çalışmamaktır.
Sayfa 279·Kitabı okudu
Edebiyat
hayranlık, mağlup olmuş bir kıskançlıktır.
Sayfa 278·Kitabı okudu
Edebiyat
sevgiliyi dışarda öldürmek neye yarar ?içimizde yaşadığı müddetçe, biz sadece bir şeklin katili olmakla kalırız. onu içimizde öldürebilmeliyiz. unutmak budur.
Sayfa 277·Kitabı okudu
Edebiyat