Bana yeni bir dünya açan ama beni o dünyada kalacak kadar sevmeyen bir adamı sevmişim. Şimdiyse beni bir "eğer" karşılığında sevebilecek bir adamı sevmeye korkuyordum.
Sizi seven kimseniz yok ;bizi ne kadar zavallı yaparsınız yapın, bu acımasızlığınızın bizimkinden daha taşkın olan kendi acınızdan geldiğini düşünerek yine öcümüzü alacağız. Siz bir zavallısınız öyle değil mi? Yalnızsınız , tıpkı şeytan gibi ve de onun gibi kıskançsınız. Kimse sizi sevmiyor, öldüğünüzde arkanızdan kimse ağlamayacak! Ben sizin yerinizde olmak istemem
O kurtuldu bende özgürüm. Kendimi iyi hissetmem gerek ama bu savaşta beni ölümle öyle uzun zaman yalnız bıraktınız ki artık yalnızca ölümü hissediyorum,yalnızca ölümü görüyorum ; kendim de ölmüş gibiyim