Eksik, noksan ve hatta tam olarak yarım kalıyormuşum gibi. Yürüyor ama bir yere gidemiyormuşum gitsem de kimseyi bulamıyormuşum gibi. Yorgunum ama sanki hiçbir şey yapmamışım gibi
Bence insanlar kederden sıkılıyor. Sanki dile getirilemeyen bir zaman aralığı belirlenmiş. Sonrasında hala 'daha iyi' olmadığın için hafif bir rahatsızlık duyuyorlar. Sanki mutsuzluğuna sıkıca tutunmak seni nefsine düşkün biri yapıyor gibi.