O kadar güzeldi ki..
İlk kitabını çok sevmiştim, ama bu kitabı daha çok sevdim sanırım.
Elspeth ve Çoban Kral'ın son anlarında gözlerimden yaşlar pıt pıt... Sonunun güzel bitmesi, yazarın güzel bir evreni ve işleyişi iki kitapla bitirmesi hoşuma gitti. Bir sonraki kitabini merakla bekliyorum.
İki Çarpık TaçRachel Gillig · Olimpos Yayınları · 20241,316 okunma
Genel olarak sevmedim. Psikoloji üzerine okumayı seviyorum ama bu kitapta hem beni rahatsız eden şeyler fazlaydı. Biraz ara vererek okudum diye belki ısınamadim da bir türlü belki de ondandır . Kemal abimden devam cksngmdlsls