g.

g.
@gulpridn
@gulpridn·
·
sabitlendi
Çirkindi, Mutlu olsaydı, belki güzel olurdu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Benim sana sunacak bir nefretim bile yok artık, öyle sağlam bitirdin kendini”
Geç yağan yağmurların faydası olmaz kurumuş çiçeklere…
‘Galiba onu artık beklemeyeceğim, nasibe bırakıyorsa sevmemiştir.’
Dirin beni, ölün cenneti görmesin