Yapay zeka yardımı ile şiirimi şarkı yaptım, ki bu ustalık eserim oldu :)
youtu.be/12zlhCkr7Q4?fea...
kulaklarımı duvara dayadım
geçmişten bahsediyor
müzik eşlik ediyor, melankolik
ıslaklık hissediyorum
bir anı
süslüyor hayalimi
şu sıralar başkası yaşıyor
ben ise
işte..
hayat devam ediyor
mecburi istikamet..
elimde hiçlik
içimde heves
değiştirilebilir diyor gaipten
ses benimle dalga geçiyor
yıllardır kasvetle devam ediyor oysaki
şakacı kader
ömür alıyor
acı veriyor..
isyan mı?
neye?
her sabah bir ayna var bana acıyarak bakan
korkaksın diyor
Selamın aleyküm 1K üyesi 👋🏼
Yarın öğleye doğru ameliyat olacağım, dualarınızı eksik etmeyin in sha Allah..
Duygularımı soracak olursanız eğer, korku, endişe, heyecan ve merak var.. hayırlısı olur in sha Allah 🥹