Acımasız, haksız olanlara da iyi davranır,boyun eylersek, kötülere fırsat vermiş oluruz. Bu kez kötüler hiçbir şeyden korkmadıkları için iyi olmaya çalışmazlar, gitgide daha kötü olurlar.Bize yok yere vuranlara biz de var gücümüzle vurmalıyız.inanıyorum ben buna. Hem öyle Yaman vurmalıyız ki o insana ders olsun da o işi bir daha yapmasın.
Yakınlarına,çevrendekilere zararı dokunacak bir düşüncesizlik yapmaktansa, senden başka kimseyi incitmeyecek bir cezaya katlanmak bin kere daha iyidir.
İşin doğrusu, eninde sonunda insanın kendini düşünmesi gerekiyor, uysal ve iyi yürekli olanların bencillikleri zorba olanlarınkinden insaflı oluyor,...