Bu ülkede, sahip olduklarını öne sürdükleri gibi bir özgürlük heralde var olamaz; yalnızca farklı özgürsüzlükler var, buradaki özgürlüksüzlüğün başka yerlere kıyasla daha az kati olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim.
Yalnız kaldığımda, anlıyor musun, ve her şeyi anımsadığımda, işin en kötü yanı, insanın bütün bunlara tek başına gülememesi, gülse bile kötü kötü, acı acı gülüyor, öyle ki, daha sonra aynı şeyleri düşündüğünde ağlamaya başlıyorsun.