Günaydınn
​"Gülümseyin; çünkü hayat, uğrunda gülümseyecek pek çok şeyle dolu bir aynadır."
Günaydınnnn
Herkese inat gülümseyin..🍀
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ne olur gülümseyin, ne olur gülün biraz. Silin buğusunu duygusuzluğun, Yüzünüz her zaman aydınlık olsun. Korkmayın sevginin aydınlığından. Ne olur gülümseyin, ne olur gülün biraz. Nefret ışıksız olur, Sevgi ışıksız olmaz.
Gülümsemek,adaleti bozuk düzene sessiz bir küfürdür. Gülümseyin ! :) Nazım Hikmet Ran
Alıntı
Gülümseyin...
"Bir gülümsemeyle ruhumu çalmıştı, bir şiirle de ben onun gönlünü. İkimiz de hırsız sayılırdık. O günden sonra şiir söyleyemedim. Hangi güzel şiiri yazsam onu anlatmaya yetmedi. Dünyanın bütün şiirlerinden daha güzeldi çünkü..." (Soygun, Iskender Pala)
Umarım yanlış anlaşılmam ve linçlenmem:))
Eğer ciddi bir ilişkiniz varsa sahip çıkın,en ufak bir şeyde tartışmayın.Ne bileyim mesela durduk yere gülümseyin ona çünkü artık insanlar çok farklı.Kolay kolay adam gibi birini bulamıyorsunuz,çoğu erkek çok karaktersiz,çoğu kız çok basit.İnsanlar sevmenin ne demek olduğunu unutmuş.Duygularla oynamak ise en kolay oyun sizi seven birini kolay kolay bulamıyorsunuz, bulsanız da sevemiyorsunuz bazen.İlişkiniz hala devam ediyorsa,elinizi tutan kişiyi bırakmayın.Başkalarının aranıza girmesine izin vermeyin.İzin verince yalnız kalıyorsunuz, bomboş kalıyorsunuz. Çünkü çoğu insan sevmeyi unutmuş.