İlk okuduğum romandı.. defalarca okudum. Ki hala arada okurum. Her okuyuşta farklı şeylere odaklanıyor, farklı anlamlar çıkarıyorum ve hoşuma gidiyor. Serinin diğer kitaplarını da okudum ve genel olarak eh beklentimi karşıladı diyebilirim. Ekim Yağmurları düşündüğüm gibi değildi, diğer kitap da şaşırtmıştı ama sevdim.