Yazarın okuduğum ilk kitabı ancak son olmayacak mutlaka diğer kitaplarını da okumak istiyorum. Kitabı beğendim, yalın bir anlatımı var ve beni sıkmadan dikkatimi üzerinde tutmayı başardı. Sonu ile ilgili yazılanları okuduğum için beklenti geliştirmemiştim. Böylesi iyi oldu çünkü sonu genelde beklentileri karşılayan bir son değil. Bunun yazarın tarzı mı yoksa bu kitabına özgü bir bitiriş mi olduğunu anlamam için yazarın diğer kitaplarını da okumam gerekecek. Şunu anladım ki bir kitap kendimle ilgili bir çıkarım, sorgulama, farkındalık gibi bir şey veriyorsa bana bende etkisi.daha kalıcı oluyor. Bu kitaptan da "dışarıdan görünen ben ile kendi gördüğüm ben ne kadar benziyor?" Ve "somut bir şekli olan şeyler üretmek bana ne hissettirir?" Sorularını aldım kendi payıma. Hareketli akan bir kitap arayışında değilseniz, durağan bir kitaba dikkatinizi verebilirseniz öneririm. İyi okumalar.