Türk olmak, ırksal bir ayricalik değildir. Türk olmayı böyle almak, böyle koymaksa, düpedüz faṣistliktir. Ama bunun tersi de doğru: Kürt olmak, Ermeni olmak, Rum olmak da ırksal bir ayrıcalik değildir. Bunu Böyle almak ve koymak, düpedüz fasistliktir. Anlastik mi?